Zwrot – możecie Państwo dokonać zwrotu zakupionego u nas towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin ten rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

Aby skorzystać ze zwrotu, wymagane jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (formularz do pobrania tutaj). Oświadczenie takie powinno być przesłane do nas pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres: OnVolt Urbański Sp. k. / OnVolt.pl, Łabentowicza 10, 95-050 Konstantynów Łódzki. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru stanowią część Regulaminu sklepu

Reklamacja –  dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty i usługi były jak najwyższej jakości i spełniały Państwa oczekiwania. Jeśli jednak nie jesteście Państwo zadowoleni z ich działania, lub zauważyliście inną wadę, zapraszamy do kontaktu w celu rozwiązania problemu.

  • Przede wszystkim poprosimy o kontakt mailowy [email protected] lub telefoniczny 505 353 885. Być może jesteśmy w stanie pomóc rozwiązać problem bez konieczności przesyłania produktu.

  • W przypadku konieczności przesłania produktu do nas, prosimy o opisanie problemu, podanie numeru faktury lub paragonu, oczekiwań co do sposobu rozpatrzenia reklamacji, staranne zapakowanie wraz z formularzem reklamacyjnym (dostępnym tutaj) i przesłanie do nas produktu na adres:

OnVolt Urbański Sp. k. / OnVolt.pl
Łabentowicza 10

95-050 Konstantynów Łódzki