Zwrot – możecie Państwo dokonać zwrotu zakupionego u nas towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin ten rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
Aby skorzystać z darmowego zwrotu, wymagane jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (formularz do pobrania tutaj). Oświadczenie takie powinno być przesłane do nas pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres: SIMPLI Piotr Urbański/ OnVolt.pl, Boczna 22/24 lok. 7, 95-050 Konstantynów Łódzki. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru stanowią część Regulaminu sklepu
Reklamacja – dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty i usługi były jak najwyższej jakości i spełniały Państwa oczekiwania. Jeśli jednak nie jesteście Państwo zadowoleni z ich działania, lub zauważyliście inną wadę, zapraszamy do kontaktu w celu rozwiązania problemu.
- Przede wszystkim poprosimy o kontakt mailowy [email protected] lub telefoniczny 505 353 885. Być może jesteśmy w stanie pomóc rozwiązać problem bez konieczności przesyłania produktu.
- W przypadku konieczności przesłania produktu do nas, prosimy o opisanie problemu, podanie numeru faktury lub paragonu, oczekiwań co do sposobu rozpatrzenia reklamacji, staranne zapakowanie wraz z formularzem reklamacyjnym (dostępnym tutaj) i przesłanie do nas produktu na adres:
SIMPLI Piotr Urbański / OnVolt.pl
Boczna 22/24 lok. 7
95-050 Konstantynów Łódzki